ჩვენ დაგეხმარებით ეფექტური ქოლ ცენტრის მოწყობასა და მართვაში.

კომპანიის სპეციფიკიდან გამომდინარე აწყობილი ქოლ ცენტრით თქვენ შეძლებთ:

  • გაზარდოთ დისტანციური მომსახურების ხარისხი
  • მოახდინოთ ხარისხის მუდმივი მონიტორინგი
  • ამუშაოთ ოპერატორები ოფისიდან ან სხვა ლოკაციიდან
  • განსაზღვროთ თითოეული ოპერატორის მუშაობის ეფექტურობის დონე
  • მოახდინოთ ქოლ ცენტრზე შემომავალი ზარის იდენტიფიკაცია და მარშრუტიზაცია ენის ან/და სხვა კატეგორიზაციის მიხედვით…

მონიტორინგისთვის გთავაზობთ ჩვენს ანალიტიკურ პლატფორმას – CHATINEX-ს.

პლატფორმის დახმარებით თქვენ შეძლებთ:

  • 5 წამიანი სიზუსტით ნახოთ მიმდინარე მომენტში ცხელ ხაზზე შემომავალი ზარების ზუსტი რაოდენობა
  • კონკრეტული დროის ჭრილში ნახოთ შემომავალი/გამავალი ზარების რაოდენობა
  • კონკრეტული დროის ჭრილში ნახოთ უპასუხო ზარების რაოდენობა
  • მოუსმინოთ საუბრის ჩანაწერებს და თქვენი მხრიდან წინასწარ განსაზღვრული კრიტერიუმების მიხედვით შეაფასოთ ოპერატორის/გაყიდვების მენეჯერის ან სხვა თანამშრომლის ზარი და საჭიროების შემთხვევაში დაწეროთ კომენტარი
  • დეპარტამენტების მიხედვით განსაზღვროთ კონკრეტული KPI, მაგალითად, გამავალი ზარების რაოდენობა, ნაპასუხები ზარების რაოდენობა, აკონტროლოთ მისი შესრულების ხარისხი და სხვა…
დაინტერესების შემთხვევაში დაგვიკავშირდით: +995322492020 ან მოგვწერეთ info@inexphone.ge