ჩვენი გუნდი შეისწავლის თქვენი კომპანიის ბიზნეს საჭიროებებს და ჩვენს გამოცდილებაზე დაყრდნობით შემოგთავაზებთ სატელეფონო მომსახურების იდეალურ მოდელს.
კომპანიის ცხელი ხაზის ტექნიკურად გამართვის შემდეგ თქვენ შეძლებთ:
შემომავალი ზარების სწორ მარშრუტიზაციას ენის, დეპარტამენტების და სხვა კრიტერიუმების მიხედვით
1 ნომერზე ერთდროულად სასურველი რაოდენობის შემომავალი და გამავალი ზარების მიღება-განხორციელებას
ცხელ ხაზზე შემომავალი ზარების რიგითობის განსაზღვრას
მომხმარებლის ინფორმირებას ზარების მონიტორინგთან დაკავშირებით
შესაბამისი ავტომოპასუხით მომხმარებლის ინფორმირებას კომპანიის სამუშაო და არასამუშაო საათებთან დაკავშირებით
ფილიალების ერთიან სისტემაში მოქცევას
შემდგარი კომუნიკაციის შეფასებას SMS-ით ან ავტომატური ზარით და ა.შ
ინდივიდუალური შეთავაზება
გამომდინარე იქიდან, რომ სატელეკომუნიკაციო სფერო საკმაოდ მრავალფუნქციურია, ინდივიდუალური შეთავაზების მისაღებად დაგვიტოვეთ თქვენი საკონტაქტო ინფორმაცია და ჩვენი წარმომადგენელი დაგიკავშირდებათ