InexPhone.ge

ბლოგი

კონტაქტ ცენტრის აუთსორს მომსახურება — თქვენი ბიზნესის ეფექტური კომუნიკაციისთვის

კონტაქტ ცენტრის აუთსორს მომსახურება უზრუნველყოფს კომპანიებისთვის კვალიფიციური ოპერატორების, სრულყოფილი პროცესებისა და ანალიტიკის გამოყენებით ყველა საკომუნიკაციო არხის ეფექტურ მართვას.

🚀 რატომ არის კონტაქტ ცენტრის აუთსორსი აუცილებელი თქვენი ბიზნესისთვის

ჩვენმა მრავალწლიანმა გამოცდილებამ სატელეკომუნიკაციო სფეროში და ჰოლდინგის მრავალფეროვანმა მიმართულებებმა მოგვცა შესაძლებლობა, კომპანიებისთვის შეგვეთავაზებინა კონტაქტ ცენტრის სრული აუთსორს მომსახურება, რაც მიზნად ისახავს მომხმარებლებთან სწორი კომუნიკაციის შექმნას.

გვჯერა, რომ ნებისმიერი კომპანიის წარმატების ინდექსი განისაზღვრება პოტენციურ თუ არსებულ მომხმარებელთან სწორი კომუნიკაციით. სწორედ ამიტომ, ჩვენი გუნდი იღებს სრულ პასუხისმგებლობას:

  • კლიენტებთან კომუნიკაციის მაღალი სტანდარტის უზრუნველყოფაზე
  • მიღებული უკუკავშირის დამუშავებასა და ანალიზზე
  • მონაცემების გამოყენებით კომპანიის სხვა დეპარტამენტების ეფექტურად მხარდაჭერის უზრუნველყოფაზე

🔧 კონტაქტ ცენტრის აუთსორს მომსახურების კომპონენტები

ჩვენი სერვისი მოიცავს:

  • მიმდინარე კონტაქტ ცენტრის აუდიტს პროცესების სრულყოფისთვის
  • შემომავალი ზარების მართვას კომპანიის ცხელი ხაზის ნომერზე
  • გამავალი ზარების განხორციელებას კომპანიის სახელით
  • შემოსული საკითხებს სწორ დელეგირებას წინასწარ განსაზღვრულ სამუშაო პლატფორმებში
  • სოციალური მედიაში კომპანიის სახელით კომუნიკაციას DM-ში (Facebook, Instagram, Linkedin, TikTok)
  • კომენტარებზე პასუხს ყველა არხში
  • ელ.ფოსტის მართვას (შეტყობინებებზე პასუხს)
  • პირველადი ლიდების დამუშავებას
  • ჯავშნების მიღება და დადასტურებას
  • ვიზიტების შეხსენებას
  • მომხმარებელთა უკუკავშირის დამუშავებას, ანალიტიკასა და დეტალურ რეპორტინგს

🏢 საკომუნიკაციო არხების ერთიანი ეკოსისტემა

ჩვენთან თანამშრომლობის შემთხვევაში შეიქმნება საკომუნიკაციო არხების ერთიანი ეკოსისტემა, შედეგად:

  • მომხმარებელი მიიღებს ერთიან სტანდარტით ინფორმაციას ყველა არხის საშუალებით
  • ჩვენ ვიქნებით პასუხისმგებელი ხარისხსა და დროულ უკუკავშირზე
  • ყველა არხის სამუშაო საათები თანხვედრაში იქნება, რაც მნიშვნელოვნად შეამცირებს ერთი და იგივე საკითხით სხვადასხვა არხზე მომართვიანობას

👩‍💼 კვალიფიციური ოპერატორები და ხარისხის კონტროლი

ჩვენი ოპერატორები უზრუნველყოფენ პროფესიონალურ მომსახურებას ყოველდღიური მონიტორინგისა და სტატისტიკის კონტროლით.

  • გაუმჯობესდება თვის სტატისტიკა — შემცირდება გამოტოვებული ზარების რაოდენობა
  • კომუნიკაციის სტრუქტურა იქნება წინასწარ განსაზღვრული — ოპერატორი ზუსტ მითითებებს მიჰყვება
  • სატელეფონო საუბრის პროცესში მომხმარებელი მიიღებს SMS-ით კომპანიის სახელით გაგზავნილ დამატებით ინფორმაციას
  • დღის განმავლობაში დაფიქსირებულ ყველა გამოტოვებულ ზარზე მოხდება მყისიერი უკუკავშირი

📊 ხარისხის მენეჯმენტი და ანალიტიკა

  • თქვენ გეყოლებათ ხარისხის მენეჯერი, ვინც ყოველდღიურად შეაფასებს ოპერატორების მუშაობას შეთანხმებული კრიტერიუმების მიხედვით
  • გექნებათ წვდომა ანალიტიკურ პლატფორმაზე, რომელიც საშუალებას მოგცემთ რეალურ დროში აკონტროლოთ ცხელი ხაზის დატვირთულობა, მოუსმინოთ საუბრის ჩანაწერებს და ნახოთ კონკრეტული პერიოდის ანალიტიკა
  • მოგიმზადებთ ყოველთვიურად რეპორტებს, რომელშიც ასახული იქნება თვის შედეგები და რეკომენდაციები მომხმარებლის საჭიროებიდან გამომდინარე.
 

📲 მზად ხართ თქვენი საკომუნიკაციო პროცესები ახალ საფეხურზე გადაიყვანოთ?

დაგვიკავშირდით და ჩვენი გუნდი შეგიქმნით კონტაქტ ცენტრის სრულ აუთსორს სერვისს.

გვჯერა, რომ ერთობლივი ეფექტური მუშაობით განვავითარებთ თქვენს ბიზნესს.

დაგვიკავშირდით

კითხვების შემთხვევაში გადადით კონტაქტის გვერდზე და დაგვიკავშირდით თქვენთვის მოსახერხებელი საკომუნიკაციო არხით.