ანალიტიკური პლატფორმა დაგეხმარებათ ცხელი ხაზის გამართულად მუშაობისა და თანამშრომლების პერფომანსის მონიტორინგში.
პლატფორმის დახმარებით თქვენ შეძლებთ
მიიღოთ სტატისტიკური ინფორმაცია შემომავალი/გამავალი ზარების შესახებ
კონკრეტული პერიოდის გაფილტვრით ნახოთ შემომავალი ზარების რაოდენობა
ნაპასუხები ზარების რაოდენობა
გამოტოვებული ზარების რაოდენობა
საუბრის საშუალო ხანგრძლივობა
მიმდინარე მომენტში რამდენი მომხმარებელი ელოდება ოპერატორთან ზარის შეერთებას
მოლოდინის საშუალო დრო და სხვა…
გქონდეთ ოპერატორების პროდუქტულობის შესახებ დეტალური მონაცემები:
ვინ რამდენ ზარს უპასუხა
ვინ რამდენი ზარი განახორციელა
ვინ სად დარეკა და ა.შ
გარდა რაოდენობრივი მაჩვენებლისა, პლატფორმა საშუალებას მოგცემთ, მოისმინოთ საუბრის ჩანაწერები და შეაფასოთ მომსახურების შინაარსობრივი ნაწილიც.
ინდივიდუალური შეთავაზება
ანალიტიკურ პლატფორმასთან დაკავშირებით მეტი დეტალისა და ინდივიდუალური შეთავაზების მისაღებად დაგვიტოვეთ თქვენი საკონტაქტო ინფორმაცია და ჩვენი წარმომადგენელი დაგიკავშირდებათ